fredag den 14. marts 2014

SÅ fik vi (endelig) reoler til kontoret


Hey derude :)
Idag skal I se lidt billeder fra vores kontor....
Som jeg har nævnt tidligere, så har vi ikke kunnet finde en reol der passede ind til kontoret  - og her for et par weekender siden, besluttede vi os så for, at søgen efter den perfekte reol skulle slutte (så længe vi altså bor hvor vi gør), da de reoler vi gerne vil have, enten ikke passer i målene eller også skal de monteres fast på væggen, hvilket ikke er muligt at gøre - da vi lige netop i denne ene væg, ikke må bore så meget som et lille bitte hul pga. vandrør, elektricitet mv. 
Derfor besluttede vi os for at bide i det sure æble og gå på kompromis med vores reol-ønske, og kørte et smut i IKEA og købte to reoler for i alt 1000 kr. incl. skuffer og en enkelt låge. 

 Hvis jeg ser bort fra, at jeg gerne så at der stod en designerreol, som passede bedre til resten af indretningen, så synes jeg faktisk at resultatet er blevet rigtig fint! Vi skal bare lige have købt nogle flere låger... og have fyldt reolerne med lækre designerting, så de kan nærme sig det look jeg ønsker  ;)

Jeg er særligt inspireret af en pige på Pinterest, som har formået at forvandle samme reoler, til en ret unik en af slagsen. Så Søren og jeg må bare igang med at være lidt krea ;)
l

Resten af kontoret er faktisk næsten på plads;
(Billederne er fra før jul, så et par af tingene er skiftet ud)

....nu mangler vi bare en loftlampe
 (evt. disse 4 sat sammen) 





Håber at I får en dejlig fredag :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar