tirsdag den 23. december 2014

CHRISTMAS FLOWERS




I løbet af december
har jeg jævnligt stoppet på Christianshavns Torv,
 hvor jeg cykler forbi hver dag. 

Her har jeg købt de fineste juleblomster 
som har prydet lejligheden den sidste måneds tid. 

Jeg har købt alt fra to forskellige mini juletræer
til smukke røde Viginske bærgrene og en lille fin Kristtorn.


 De røde grene og det lille fine juletræ,
har passet super godt til mine kobberting. 


Dette mini juletræ er jeg helt vild med
og får lov til at blive - efter jul!  

Sød lille Kristtorn - som er "plantet" i min RC skål

Jeg har også købt smukke røde juletulipaner

Derudover har min søde moar bundet denne fine krans,
som hænger på mit vitrineskab.

Ja, nogle af blomsterne får altså lov til at komme med ind i det nye år 
- ellers bliver det helt trist i lejligheden! 

Ha´ en skøn skøn lille juleaften!

:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar