fredag den 19. december 2014

Så startede juleferien


Klokken 17 fik jeg fri på Instituttet
hvilket betød ---> JULEFERIE!!!!

Efter job cyklede jeg direkte til frisøren...


Jeg har ikke været til frisør siden 6. december 2013,
så det var virkelig tiltrængt! 


Som I kan se på billederne (beklager det dårlige lys)
så fik jeg klippet omkring 20 cm. 
af længden samt lavet fine naturlige reflekser i bunden. 


Derudover betalte jeg for at få en lækker 
genopbyggende kur i håret
- hvilket virkelig har gjort underværker! 


Jeg endte også med at købe denne lækre
"leave in" kur fra Kérastase, som modvirker elektrisk hår 
efter hårvask - den kostede 250 kr. 


Alt i alt et super skønt frisørbesøg
- selvom jeg liiiiige skal vænne mig
til mit betydelig kortere hår! 

LET THE HOLIDAY BEGIN!!! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar