mandag den 29. december 2014

JULEN SYNGER PÅ SIDSTE VERS

Nu er julen ved at gå på hæld og derfor
viser jeg jer nu - de sidste julebilleder på bloggen! 

De følgende billeder er fra min færden rundt i de 
københavnske gader og viser hvor flot 
København har været pyntet op! 

Hotel d´Anglettere

Strøget

Sidegade til Strøget

Kronprinsensgade


Tivoli


De næste tre billeder er fra min juleaften
hjemme hos mine forældre på Fyn.
Jeg holdte juleaften i selskab med
mine forældre, bror, svigerinde, nevø, niece
og søde farmor. Det var en alletiders aften!

Temaet var Royal Copenhagen


Mine forældre havde købt 8 Stjerneriflet tallerkener
- hvilket var utrolig flot. 


Derudover kom både Blå mega- og Signaturstellet også i brug
og bemærk deres fine messing bestik. 

Vi fik det lækreste mad! 
Gås + alt det andet obligatoriske julemad
- mums! 

I dag tuller jeg bare rundt. Søren er på job og jeg 
er igang med at vaske tøj og gøre klar til at
vi snart drager på "nytårs-ferie", 
sammen med to vennepar fra Jylland :) 


Ha´ en dejlig mandag! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar