onsdag den 12. marts 2014

Mit første CIFS EXECUTIVE event

I går var en lidt speciel og krævende dag. Jeg skulle nemlig bevise mit værd,
da jeg for første gang skulle have hele ansvaret for ét CIFS executive arrangement - inde på Instituttet for fremtidsforskning. Eventet var for vores medlemmer (primært direktører) og der var derfor høje forventninger til hele arrangementet. I store træk omfatter CIFS executive arrangementer; workshops, networking, lidt lækkert mad og et par foredrag med fremtidsforskerne, der altid tager udgangspunkt i medlemsrapporterne, der denne gang omhandlede luksus. 




Det hele startede kl.16 i går eftermiddags og den drejebog jeg havde udarbejdet, fungerede heldigvis som den skulle. Mit job inde på Instituttet er meget alsidigt. Jeg arbejder bl.a. med implementeringen af et kommunalt fremtidsnetværk i Danmark, forretningsudvikling af foredragsområdet, medlemskontakt og andre ting på medlemsområdet samt it-systemet og deres databaser. Desuden er jeg også kursusansvarlig og så sidder jeg med selve markedsføringen af deres magasin Scenario. Slutteligt sidder jeg med al kommunikationen mellem IFF og resten af verden - i form af mailkorrespondance, telefonopkald og post - og så står jeg for en masse praktiske ting, såsom at booke møder, koordinering, facilitering og at dagligdagen fungerer inde på Instituttet. 
SÅ jeg har rigeligt at se til ;) - men det er jo kun godt! 

Efter to dage, med over 12 hårde og travle timer på job 
og meget meget lidt søvn
- så trænger jeg til en stille og rolig dag 
(selvom det sikkert ikke bliver tilfældet :P )

God dag til jer alle !  :) :) :) :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar