fredag den 7. marts 2014

TRE NYE BOLIGKØB



 I denne uge købte jeg lidt nyt til boligen
og hvis jeg selv skal sige det, så var det faktisk lidt af et kup ;)


Søstrene Grene er en butik der har ALLE MULIGE ting og sager,
i alle prisklasser, kvaliteter, stilarter mv. 
OG
sommetider kan man gøre et kup
og det gjorde jeg altså her i torsdags! :D
Jeg fik købt denne lækre lækre kurv!

 
Kurven kostede kun 129 kr. 
Den kommer til at blive brugt flittigt, til diverse opbevaring af tæpper, 
magasiner, gaver (som her på billedet) og nogen gange kommer
den til at stå - uden noget som helst i! ;)


 Derudover købte jeg disse to fine skilte
"A smile is the prettiest thing you can wear"
"There is no place like home"

Skiltene fik jeg samlet for kun 100 kr.  og de kan bruges
på mange forskellige måder i vores indretning.

Hvad synes I? ;)



2 kommentarer:

  1. Boligkup er altid skønt, man bliver så glad for noget fornyelse :D

    - Anne

    SvarSlet