torsdag den 13. juni 2013

E.L.F EVENT - TØSEHYGGE PÅ VESTERBRO



Program:
Kl. 16.30 – 17.00 – Velkommen
Kl. 17.00 – 17.15 – Lidt om e.l.f. Cosmetics
Kl. 17.15 -17.30 – Vi viser beauty looks
Kl. 17.30 – 19.00 – Workshops, 
få vejledning og bliv guidet af vores makeup artister.
Kl. 19.00 Tak for i aften, husk din goodiebag




 I tirsdags var jeg til endnu et event 
- denne gang var det et make-up event, arrangeret af E.L.F Cosmetics
Det fandt sted på Onkel Dannys Plads 5, Vesterbro
Der var pyntet fint op
...  og stemningen var god
Først fik vi nogle tips til 
hvordan man kan lægge en flot make-up... 

...og dernæst kunne man selv få lagt en make-up

Line blev bare SÅ fin!

E.L.F står for eyes-lip-face og er et make-up firma fra England,
 der sælger billigt make-up
(priserne er lægger imellem 15 kr.- 100 kr)

Bagefter var der cupcakes fra Chicalicious

... og chokolade fra CHOKO CHOKO YAH

Vitaminvand fra "Little Miracles" og "Vitaminwell"

Jeg havde travlt med at tage billeder, 
så alle lækkerierne nåede at blive "støvsuget" 
af alle de andre piger

Det eneste jeg nåede at smage 
- var en enkelt (MEN FIN) cupcake


Gulerodskage 
- med den fineste sommerfugl på toppen ;)

MUMS!

Senere var der "goodiebags"


 MASSER af goodiebags ;)

Jeg fik fingrene i en goodiebag med en lipgloss, eyeliner.-


OG et lækkert neglesæt fra Lisbeth Dahl

Som man kan have med på farten ;)

Der var også en konkurrence, 
den der tog det fineste INSTAGRAM billede i løbet af aftenen, 
vandt en stor goodiebag 
(vinderen er stadig ikke fundet)

Line uploadede dette billede...

...og jeg bidrog med dette  ;)

...Vi cyklede hjem ved en 19.30 tiden
efter en utrolig hyggelig aften :D

Jeg havde min nye SECOND FEMALE skjorte på, som jeg købte til "saledeluxe" lagersalget på Frihavnen i sidste uge. Skjorten kostede kun 200 kr og er allerede blevet min nye ´yndling´ ;)

Hvis du vil læse mere om E.L.F Cosmetics, så besøg deres hjemmeside:

*Ha´ en dejlig TORSDAG*























Ingen kommentarer:

Send en kommentar