onsdag den 23. oktober 2013

FØDSELSDAGSGAVERNE 2013 #VOL. 1

Jeg har fået de skønneste fødselsdagsgaver ;)

Her er lidt billeder af de gaver jeg fik i søndags,
da jeg holdte fødselsdag, for min skønne familie!


Fodpleje fra Matas og fint kort 
- fra min veninde Signe


Søde fødselsdagsskilte
fra min mor og far



4 skønne viskestykker og to søde kopper
 fra Designletters m. Arne Jacobsen font
fra min søde svigerinde, bror, niece og nevø 


Lækker håndcreme og læbestift fra MAC
fra min dejlige moster, onkel, fætter og kusine



Lang flot aftenkjole, gavekort til Matas og
Georg Jensen guldlyseholdere by Malene Birger 
fra min søde farmor



Beauté Pasifique rensemælk, tonique 
samt fugtmaske
fra min skønne mormor og Jørgen



Dug, to pakker servietter, muffinsforme,
det hvide skind og fine HAY æsker
fra sødeste Hans og Thrine


YEAH - jeg fik min stol!!!! 
HAY lounge chair i gul :D
fra mine dejlige forældre <3


Lækre gaver - fra min dejlige familie :D

TUSINDE TAK ALLESAMMEN 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar