torsdag den 31. oktober 2013

HAPPY HALLOWEEN



Hej derude :D

I tirsdags tog jeg til Fyn, da jeg skulle interviewe en direktør i 
Odense Kommune (til min BA opgave)

Efter interviewet spiste jeg frokost med min
 savnede veninde Mie - på Cafe Kræz. 

Klokken 14 blev jeg så hentet af mine forældre og min mormor
 og så kørte vi ned til mine forældres sommerhus på Langeland
(MEGET SPONTANT OG SLET IKKE PLANLAGT)
Det var egentlig for at se om huset var uskadt efter mandagens
voldsomme orkan. Der var 5 væltede træer, flere tæt på at 
have ramt huset. Men der var heldigvis ikke sket noget!!! 



Skønne dage med hygge, magasiner i massevis, 
putning på sofaen, gåtur og god mad :D

Efter et par dage i sommerhus, er jeg ladet op
til at knokle videre med min BA opgave, som skal 
afleveres om KUN 20 dage :S 




HAPPY HALLOWEEN! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar