onsdag den 30. oktober 2013

Min dag den. 22 oktober

Så blev det tid til at vise jer de sidste billeder
 fra min fødselsdag sidste tirsdag...



I tirsdags (d. 22) blev jeg vækket med fødselsdagssang...


og et fint fødselsdagsbord....

Jeg havde ingen anelse om,
hvad min kæreste havde fundet på...

... - men nøj hvor blev jeg glad
- han havde nemlig købt en ipad til mig :D

 I den anden pakke, var der en cykelkurv
og en ny super-lygte
som en ekstra gave fra mine forældre
____

Derudover fik jeg denne smukke buket blomster
fra min søde mor og farmor <3


_____________

Om aftenen havde jeg inviteret min 
barndomsveninde Pernille
og min barndomsven Palle
til fødselsdagsmiddag! 

Af Pernille fik jeg de fineste keramikskåle
som hun havde fragtet med hjem 
helt fra ----> BARCELONA! 


... og af Palle, fik jeg det lækreste gavekort
- til butikken Stilleben 
som er den fedeste livsstilsbutik i København :D
Uha, kan ikke vente med at bruge det!
Jeg havde den skønneste fødselsdag 
- med masser af kærlighed og lækre gaver!

DAGEN EFTER
....havde jeg en dinnerdate med min søde veninde Line, 
og hun kom med en skøn fødselsdagsgave..
To magasiner,
Modemagasinet IN og MAD&BOLIG,
 en rød læbestift fra youngblood
en mørk neglelak fra OPI
og kanelgifler ;) 
_______________________________

Ha´ en dejlig aften derude :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar