fredag den 18. oktober 2013

En fødselsdagsweekend i sigte ;)




De næste to weekender står i fødselsdagenstegn ;)
Da jeg fylder 25 år - her på tirsdag den. 22 oktober! 
Denne weekend kommer hele min familie på besøg!


Jeg har fundet alle vores fine fade frem 
og diverse fødselsdagslir ;) 


 Jeg er allerede begyndt at dække begge borde
for at se hvor meget service jeg evt. mangler ;) 



   Mine mange MEDUSA figurer er også kommet frem
på fødselsdagsbordet ;) 



Der mangler også at blive lavet 
fødselsdagsdeco´ er
- med røde roser og
grene med små fine røde bær ;) 

Solen må godt komme forbi i weekenden,
- ligesom idag, hvor vejret er helt perfekt! 



Det var alt for nu ;)

Jeg må hellere videre med alle projekterne,
så jeg kan nå at få det hele klar til,
at min dejlige familie kommer over og fejrer mig
og ser vores lejlighed FOR FØRSTE GANG ;) 

YEAH! en dejlig weekend
 (Den sidste weekend som 24 årig) 
:D 

Ha´ en dejlig weekend derude! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar