onsdag den 9. oktober 2013

RENS DINE MAKE-UP BØRSTER

Da jeg bruger mange penge på MAC make-up pensler
sørger jeg for at pleje dem optimalt! 
 Det er vigtigt for penslernes holdbarhed,
men også for min hud. Der ophober sig nemlig mange 
bakterier i penslernes hår, hvad enten de er består af syntetiske 
eller naturlige hår. 


'
Derfor renser jeg mine pensler i rensevæske fra
MAC. Produktet renser, desinficerer og plejer børstefibrene!
Kan fås i Magasin til; 

DKK 
95,00




Jeg sørger for at rense alle mine pensler 
minimum 1 gang om måneden.
Husk at penslens skaft (inde under metallet) 
som holder hårene på plads, skal holdes fri for rensevæsken under
hele processen, da væsken opløser limen og man kan derfor
ende med, at børsterne begynder at fælde.

Hvornår har du sidst renset dine make-up børster? ;) 

Det kan virkelig anbefales!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar