søndag den 9. februar 2014

Weekend i det fynske



Søren og jeg har haft den hyggeligste weekend på Fyn. Vi har ikke været hjemme i det fynske siden jul og det var efterhånden ved at være ret tiltrængt. Vi valgte derfor at tage et smut ned i mine forældres sommerhus på Langeland, som ligger i anden række ned til havet. Det er virkelig et sted hvor både Søren og jeg kan komme helt ned i gear og hvor vi kan nyde stilheden og den skønne skønne natur. Mine forældre købte det lækre sommerhus sidste år og er blevet familiens nye samlingspunkt :D

Vi hyggede med lidt læsestof...


..... og gik en lang tur på stranden



OG nøj, hvor sov man godt i denne store bløde seng :D



Inden vi kørte hjem til København, var vi til familiefødselsdag hos min tante og onkel, hvor hele familien var samlet til frokost og eftermiddagskakao - hvilket var den perfekte afslutning, på en skøn weekend i det fynske!!!


Ha´ en dejlig søndag :D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar