fredag den 28. februar 2014

Mine 10 næste køb





1.

Jeg er begyndt at gå til vand-fitness-yoga i DGI huset,
og jeg mangler en badedragt der kan holde styr på sagerne :P
Denne fås for omkring 500 kr. på Ellos

2.
 Jeg er stadig utrolig vild med Georg Jensen termokanden,
Bernadotte,  - den koster omkring 1.300 kr. 

3. Vi (jeg) kunne godt bruge endnu en HAY pude til sofaen
og da vores nuværende HAY puder er i farver, 
kunne en hvid pude være helt ideel.
- fås for 549 kr. i Magasin eller HAY



4.

Vi mangler stadig nogle fine lamper ind til kontoret 
og jeg er faldet for disse kobber lamper fra Ilva,
- som er på bud lige nu, til kun 419 kr. pr. stk.



5.
Jeg mangler et par nye sorte ankelstøvler, og jeg er vild med det der croco look.
- disse er fra Billi Bi til omkring 1.500 kr. 





6.

 Masterclass brush collection er navnet på den nye serie fra MAC
- og deres OVAL6 børste skulle efter sigende være perfekt til foundation
Koster kun 355 kr. og fås i en begrænset periode
7.

Jeg mangler virkelig en hvid klassisk skjorte som jeg kan bruge når vi har fine arrangementer på Instituttet. Jeg overvejer at købe denne lækre figursyet skjorte fra Inwear til 799 kr. 


8.

Jeg har snart brugt alt mit body lotion fra Beauté Pacifique, så jeg skal helt sikkert have købt en ny Lait Soyeux Hydratant 500 ml.  - som koster 445 kr. 


9.

Vi har stadig ikke fået købt et reolsystem ind til vores kontor. Det har været super svært, da vi ikke må bore i væggen - og de fleste reoler skal monteres. 
Vi må bare lede videre ;) ... måske køber vi denne skønne reol fra Muuto til omkring 3.600 kr. 

10. 

Selvom vi har en del sengesæt, så er det altid lækkert med et nyt  
og det kunne sagtens tænkes, at valget falder på dette sæt fra H&M til 349 kr.

Hvad er jeres næste køb?

Ha´ en dejlig fredag !!! 

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar