onsdag den 5. november 2014

FØDSELSDAGSGAVEN FRA MANDEN


SÅ er det blevet tid til at vise min flotte 
fødselsdagsgave fra Søren! 


Jeg har fået den smukkeste MARC BY MARC JACOBS pung!
(Pungen er købt i MARC JACOBS flagship store, nær Strøget)


Pungen er i den lækreste kvalitet og lige min stil!

Da jeg efterfølgende har læst flere steder på nettet, 
at på lige præcis denne pung, har der været mange reklamationer, 
fordi logoet er trykt direkte på skindet, så endte jeg med at 
returnere pungen. 


ØV!

MEN i stedet har jeg fået denne super flotte 
MARC BY MARC JACOBS taske!!!!! :D 
Jeg er HEEEELT vild med den :D :D :D 
- og jeg er sikker på at den bliver et hit!!!




Tasken har en super fin størrelse, 
hvor der både er plads til en pung, min mobil, nøgler mv.

Tak til min søde kæreste <3 - du er den bedste!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar