tirsdag den 25. november 2014

Min storebrors BRYLLUP



I sidste måned var vi til min storebrors bryllup
- på Odense Rådhus! 


Her ses min smukke svigerinde og bror
- med deres to dejlige børn! 


 Den smukke brudebuket

Mine dejlige forældre ;)


Vejret viste sig fra sin bedste side
- det var simpelthen så smuk en dag! 
(Læg mærke til den flotte røde bil,
som de blev hentet i)

Vi havde glædet os meget til at overvære vielsen.

Jeg havde lavet et skilt,
 som hang hjemme på deres dør.

Deres flotte bryllupskage


Min mor havde lavet det yndigste 
blomster-hjerte som også hang hjemme på 
deres dør.



Jeg havde denne fine kjole på,
som var købt til begivenheden

og min fine halskæde og matchende øreringe
fra JEWLS CPH på - som passede perfekt til kjolen.

Vi var begge klædt i efterårsfarver ;)


 Super dejlig dag i Odense 
- med masser af kærlighed i luften! 

:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar