onsdag den 12. november 2014

STJERNE RIFLET JUL - Royal Copenhagen




Så nåede vi til medio NOVEMBER

OG det betyder at der nu kun er lidt over 2 uger til december! 

OG jeg er selvfølgelig faldet for Royal Copenhagens fine JULESTEL
-  Stjerne riflet! 

Jeg har derfor købt en middagstallerken! 
Den er 27 cm. og kostede 329 kr. 

Den er bare SÅ fin og jeg er glad for
at der kun er 17 dage til 1.søndag i advent!

Derudover drømmer jeg om... 


To fine termokrus (399 kr.)



To fine morgenmad/frokosttallerkener 
(19 cm - 398 kr.)








samt

Denne lille fine skål (30 cl. -249 kr.)


Æggebægre 2 stk. - 299 kr.


Dyb tallerken 24 cm - 329 kr.

Småkageskål - 499 kr.





Det hele kan findes på Royal Copenhagens website 
(hvor der lige nu er - 20 % på flere af tingene)

Jeg glæææææder mig til JUL

:D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar