tirsdag den 4. november 2014

3 hyggelige fødselsdage :D


Så er vi nået til at jeg vil vise lidt billeder fra
mine fødselsdagsarrangementer - som blev afholdt
i de to seneste weekender :D

Tøsefødselsdagene:
Til begge tøsefødselsdage havde jeg sat lidt snacks frem
- så pigerne kunne starte med at sidde i sofaen


Til forret fik vi hummerhaler (fra Skagen)
urtedressing samt groft brød og citron.




Fredag var vi 9 piger (mine kollegaer) og lørdag var vi 8 piger!

Til hovedret fik vi kalkunsteg fyldt m. flødeost 
og svøbt i bacon - samt diverse rodfrugter i ovnen. 


Både fredag og lørdag fik vi Daim islagkage til dessert!


MUMS!



Da mine veninder var på besøg, 
 tog vi i byen ved en 2 tiden

Hen på noget der hedder BAR O 
- i indre København




Vi var også et smut forbi ZOO bar
(på Kongens Nytorv)



Jeg havde en højtaljet nederdel på,
og en lys glimmertop.


Ingen af os drak særlig meget
- men klokken blev alligevel 7.00,
 før vi var hjemme!



Skønt med en bytur!
- jeg havde nemlig ikke været i byen siden nytårsaften
2013/2014..

Om søndagen sov vi længe og spiste lækker brunch og 
ved en 15 tiden
fik vi besøg af søde Pernille og lille Vegas (på 10 uger)



Vi fik gået en lille tur 
og kom derefter hjem og fik varm kakao og nøddetærte.



Ja, en helt igennem perfekt weekend
- med to skønne tøsefødselsdage! 

______________

Denne weekend havde jeg så besøg af min søde svigerfamilie! 

Vi startede med at være en tur over i Bella centret hvor der var Outlet messe. Ingen af os købte noget, så vi smuttede i stedet over i Fields. Her fik vi lækker frokost og så diverse butikker. 

Senere tog vi hjem og fik lidt eftermiddagskaffe og jordbærtærte. 




Efter aftensmaden tog vi ind til Tivoli

og så Halloween udstillingen.



 Vejret var helt perfekt
(lunt og diset) - læg lige mærke til
hvor flot og uhyggelig himlen var!


Vi blev der til Tivoli lukkede kl 00 
Og hold da op hvor var det bare en 
utrolig dejlig aften!! 


Endnu engang tusinde tak for alle de fine gaver
og fordi I havde lyst til at fejre mig :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar