søndag den 2. november 2014

FØDSELSDAGSGAVER 2014



Så sluttede min FØDSELSDAGS- MARATHON! 
Jeg har nu holdt 5 skønne fødselsdagsfester
(For familien, svigerfamilien, veninderne,kollegaerne
og lidt hygge på selve min fødselsdag) 

Jeg har simpelthen fået SÅ mange skønne
gaver, så derfor har jeg valgt at samle ALLE
gaverne i ét samlet indlæg!

Jeg har fået...

Super flot Royal Copenhagen fad 
og fine HAY viskestykker
- Fra søde Randi og svigerfar Tommy


Cool skiferplader med tapas skåle
fra søde Thrine og Hansi


Lækre håndklæder fra MAGASIN
- fra min gymnasieveninde Nanna

Flot lyngbyvase, cool HAY saks og lækre
frokosttallerkener
fra Royal Copenhagen, i stellet Hvid Riflet
- fra søde svigerinde Joy


Flot Royal Copenhagen skål fra stellet Signatur
og guld lyseholder fra Georg Jensen
- Fra min skønne farmor


Flotte blomster
- fra min kollega Nanna

Fin Kähler lysestage
- Fra Jytte og Erik


Lyngbyvase 12 cm, fin Visse vasse plakat (m. Amager)
HAY guldsaks og lækkert chokolade

samt den flotteste potteplante 
- fra kollegaerne 
(Ava, Anne, Simona, Helene og Stine)

10 dele fra Royal Copenhagen fra stellet Hvid Riflet
- fra min dejlige mor og far

Håndcreme fra Beauté Pacifique
- fra søde kusine Alberte

Skål fra Royal Copenhagen fra stellet Signatur
 - fra min smukke mormor

Penge, flot kort og fine engler
- fra søde moster, onkel, fætter og kusine. 

Lækre HAY viskestykker
-fra min faster, onkel og to søde kusiner

Fint kort og penge
- fra min mo´far og Elisabeth

Royal Copenhagen skål fra stellet Signatur
og det sødeste og meget personlige digt. 
- fra min mormors kæreste Jørgen

Flot billede og feminint smykkeskrin
- fra Mie mus

Smuk smuk Royal Copenhagen skål fra stellet Hvid Riflet
 og flot kort
- fra mine søde TEKO-veninder Line og Rikke


Flotte HAY viskestykker og guld HAY saks
- fra Ditte pigen

Fineste ESSIE juleneglelak 
- fra min kollega Anne


Lyngbyvase, perlebræt, armbånd 
og sødeste billedvifte (m. billeder af min niece og nevø)
- fra min søde svigerinde, bror, niece og nevø



HAY viskestykker og lækkert chokolade
- fra min søde kollega Isa´(bella)

Lille sød Royal Copenhagen skål
og hjemmelavede romkugler
- fra min tidl. roomie
i Herning,Rikke.

Fin Kähler lysestage Avvento,
- fra min barndomsveninde Pille (Pernille)

Flot hvid orkidé
- fra Tove og Erik
Flot Royal Copenhagen fad, stellet MEGA
- fra søde Else

Sød lille lyngbyvase 
- fra min søde gymnasieveninde Camilla


ENDNU ENGANG TUSINDE TAK FOR ALLE DE UTROLIG FINE GAVER!!
(Jeg er meget overvældet!!!!)


** GOD SØNDAG DERUDE **

(// NB. Min fine gave fra Søren - blogger jeg om engang i næste uge... //) 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar