mandag den 4. februar 2013

Hverdagslækker: 5 gode overdele



En lækker top, kan tit redde dig fra tøjkriser, så du slipper for at stå på hovedet i klædeskabet mandag morgen. Jeg har udvalgt 5 hverdagslækre overdele, der pepper garderoben op.....


BAUM UND PFERDGARTEN

 T-Shirt


DKK 400,00

             






STELLA NOVA T-SHIRT






DKK 400,00


        BAUM UND PFERDGARTEN  SKJORTEBLUSE






      DKK 800,00 



   BY MALENE BIRGER T-SHIRT

DKK 700,00

                                







        2ND DAY SWEAT

DKK 700,00



Jeg var på job igår og hold da op, alle de fine forårsstyles der er kommet hjem i butikkerne...- GLÆD JER ;)

_____________________________
Dagen idag, skal bruges på lidt forskellig!.
 Jeg er hjemme på Fyn denne uge, så jeg har en del at se til :)

Idag skal jeg have lavet en masse lektier samt afleveringer og senere i eftermiddag, skal jeg hente min mor fra job og så skal vi hjem og hygge med en kop te ;) 

Jeg ønsker jer alle..- en rigtig dejlig dag ;)



Overdelene kan findes her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar