tirsdag den 19. februar 2013

Tyvstart på foråret: 10 fine forårsfund

Brr! Den står stadig på sne og kulde udenfor, så hvad er bedre end at booste humøret med lidt forårsnyheder?


 Jeg tyvstarter den nye sæson, med 10 fine forårsstyles...


Nu når der er minusgrader udenfor, så er det en ekstra god anledning til at krølle sammen på sofaen, med en god kop kaffe og kigge netbutikkerne igennem..


























Alle styles, er fundet på den lækre netshop------ >        www.fashiondeluxe.dk
- Fashiondeluxe, er en del af det firma jeg arbejder i. På netshoppen har vi samlet alle styles, fra vores 6 butikker ...
(Affäire, Companys (x2) Frederik (x2) Saint Tropez)
Så bliver det ikke bedre!  ;) 



Hvad skal I lave idag?

- jeg ligger under dynen og "passer på mig selv", hvilket er meget kedeligt, men desværre nødvendigt!.

Jeg håber at I får en dejlig dag... :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar