fredag den 8. februar 2013

TIP TOE - et hemmeligt skoindlæg

Go´ morgen derude :) 

Som nogen af jer nok ved, så døjer jeg en del med svimmelhed og svækket balance. Derfor er det vigtigt for mig, at få lagt størstedelen af min kropsvægt, på den yderste del af foden. For at gøre en lang smørre kort, så skyldes det bl.a. at nerveimpulserne - sender kraftigere signaler fra den forreste del af foden, til central nervesystemet. Når jeg  har høje sko på, så får jeg bedre signaler op til hjernen - hvilket resultere i, at jeg ikke vælter rundt når jeg går. 

Derfor går jeg næsten altid i sko med en form for hæl - hvilket godt kan være træls, da jeg jo ikke får brugt alle mine flade sko... 

Jeg har måske fundet løsningen på problemet ;) 

TIL ALLE JER ANDRE - som ikke fejler noget,
--- så bruges TIP TOE  til at få længere og flottere ben,bedre kropsholdning samt opnå en bedre affjedring i sko... 

Mange kendte bloggere har blogget om det og de er ALLE begejstret ;)

TIP TOE

TIP TOE er et fantastisk og behageligt alternativ til høje hæle, som du kan bruge i dine hverdagsstøvler, converse, kondisko, gummistøvler og sågar ballerinaer. 

Placer TIP TOE bagerst i skoen og:
  • Få et højdeløft på op til 5cm
  • Længere & flottere ben
  • En bedre kropsholdning
  • Aflastning af dine fødder











Jeg har indtil videre kun købt en enkelt pakke - i "light grey"  
Jeg kom af med 124 kr. i alt... ;)

SÅ nu venter jeg spændt på, at Postmand Per kommer forbi!!!

Jeg håber det bliver løsningen på mit problem - så jeg kan få brugt alle mine - NYE korte flade støvler :) 

YEAH ;) 


Ha´en dejlig weekend!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar