fredag den 12. juli 2013

DIY - projekter i sommerhuset


 God morgen derude :D

Jeg har nu opholdt mig i mine forældres sommerhus på LANGELAND, 
en lille uges tid. 



Det har været SÅ skønt og vi har fået lavet en hel masse...
Min mor og jeg - elsker - at forvandle interiør, 
give gamle - og nye møbler -  nyt liv!


Vi skal have malet denne smukke ramme 
 - og derefter sætte et spejl i. 


Vi har været en del nede på stranden 
og samle sten, da vi er igang med
 at finde store flade sten, som "gulv" - 
til den kommende udendørsbruser

Mine forældre har fået to gamle liggestole
- som vi er igang med, at sætte i stand (male mm.)

 Derudover er vi i fuld gang med,
 at sætte denne store flotte tallerkenrække i stand
samt det smukke langbord (som man kan ane under tallerkenrækken)

Se med på bloggen de kommende uger, hvor I kan følge med i forvandlingerne :)

Ha´ en dejlig (solrig) fredag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar