onsdag den 3. juli 2013

NEW IN // MOSS COPENHAGEN

Hey derude ;)

I dagens indlæg vil jeg vise jer, mine to seneste køb fra
MOSS COPENHAGEN

For et par uger siden, var jeg et smut forbi MOSS COPENHAGEN
på Østerbrogade, de har alverdens fine ting 
- og er hurtigt blevet en af mine nye favorit butikker! 


Jeg faldt jeg pladask for disse lækre sneakers!

De er bare helt perfekte, da de både er feminine og afslappet

Jeg er særligt vild med den høje plateau hæl...

... og bedst af alt - så kostede de kun 
250 kr. !



 I sidste uge, hvor jeg afsluttede mit praktikforløb på Instituttet, 
købte jeg den fineste ring! 


Jeg havde besluttet mig for at købe en lækker ring, 
da jeg sikrede en "handel" mellem Novo Nordisk og Instituttet. 


 Jeg valgte denne fine ring :D
- den koster kun 120 kr. i MOSS CPH

( jeg fik den til vennepris, da søde Maria ekspederede mig!)

 Jeg har allerede brugt den rigtig meget! - 
- den passer til ALT!




Håber at I får en dejlig onsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar