tirsdag den 30. juli 2013

SOMMERHUSET PÅ LANGELAND

Så sluttede 3 ugers (DEJLIG) ferie, på Langeland :S


Jeg er nu hjemme i Odense, og skal bruge resten af ugen på at skrive 
min praktikopgave færdig!

Puha, jeg har desværre langt igen - 
og kan slet IKKE koncentrere mig i den her varme!!

Ugerne i sommerhus har budt på........


Lækkert mad i lange baner... 

Hygge med hele familien
(på billedet sidder min søde niece Sofie,
og spiser is i "farmors" vasketøjsbalje )

Mor/datter hygge på stranden <3

 Indretning af sommerhuset
(Når vi er færdige med alle projekterne, 
så viser jeg jer, lidt flere billeder)

Min kæreste Søren fyldte 25 år
og vi fejrede hans fødselsdag med manér!

(både med en stor fest om søndagen
 og fødselsdagshygge mandag morgen)


Vi nød afterne ved vandet

En dag tog vi ind til Rudkøbing...
Her så vi Dronningen og Prins Henrik
De var ankommet med Kongeskibet Dannebrog
- som min far engang selv sejlede med :)


Vi fik lidt morgenkaffe på torvet

...og gik dernæst en tur ved havnen



<3
Der var mange mennesker i Rudkøbing,
 da Langelandsfestivalen
var i fuld gang!


 Vi sluttede besøget af med lidt lækkert mad
- på gågaden



Ferien har også stået på en masse DIY-projekter
- som I kommer til at se mere til, her den kommende tid
(her ses min mors tallerkenrække)

Vi fik også gået en masse hyggelige ture
- hvor vi bl.a. fik samlet flade sten til
 "udendørs-bruser-projektet"
(i joggingtøj)

Mine forældre fik også bygget et lækkert skur/anneks
(i samme stil som sommerhuset)


De nåede at bygge samt male huset,
på kun 3 dage...
( de er et godt team)

 Vi fik også nydt de fine bær i den flotte have
(her ses små hindbær)

Vejret var bare sååå skønt
- så det blev til masser af udendørstimer


 Her ses et bord og to kurve
- som vi fik malet sorte
(DIY-projekt)

 Vigtigst af alt stod den på afslapning
på stranden - med masser af lækkert læsestof

og badning! :)
En aften hoppede jeg i 
- med kjole og det hele...
- men jeg vil ikke mindst 
 mindes alle de smukke solnedgange!

Jeg har virkelig nydt min ferie - men nu står den på hårdt arbejde!!!

(jeg kan heldigvis se frem til 8 dage skønne dage med kæresten
- ved Adriaterhavet i Italien, uge 34)



Hvad har I lavet i ferien?









Ingen kommentarer:

Send en kommentar