tirsdag den 8. april 2014

NYT TØJ TIL JOB

I lørdags købte jeg lidt nyt til garderoben 

Jeg har i lang tid ledt efter et nederdel/blazer sæt, som 
jeg kunne bruge på arbejde. Jeg har særligt haft svært ved at
finde et sæt der ikke var for kedeligt og for konservativt. 
For selvom at jeg arbejder på et Institut, så må det ikke 
blive alt for formelt ;)

MEN i lørdags fandt jeg så endelig et sæt, som var lidt mere
forårsagtig og hvor blazeren og nederdelen også kan fungere rigtig fint,
hver for sig. Blazeren tror jeg særligt, at jeg bliver glad for ! 

Blazeren gav jeg kun 249 kr. for og nederdelen 129 kr. (i H&M)
Den sorte top med flæserne, er tilgengæld ikke ny. 
Den købte jeg for et godt stykke tid 
siden, i butikken Companys - til omkring 400-500 kr. 

Hvad synes I? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar