onsdag den 23. april 2014

PÅSKEHYGGE PÅ FANØ



SÅ startede hverdagen igen

Jeg har simpelthen haft den skønneste 
PÅSKEFERIE! 

Som I kunne læse på bloggen, tilbragte jeg
de første 7 dage på Langeland - i mine forældres sommerhus.
_____________________

Derudover har jeg tilbragt 3 dage på FANØ med svigerfamilien.
Vi var nemlig i anledningen af Sørens fasters 60 års fødselsdag,
inviteret på weekend - i alt var vi 14 personer fra Sørens familie.

Vi sejlede fra Esbjerg havn kl. 13.30 fredag
Vejret var fint, dog blæste det en del! 

Der var lejet 3 sammenhængende hytter,
og vi boede i hytten længst mod venstre.


Vi fik et lille hyggeligt værelse,
 med udsigt til skøn natur!

Vejret var virkelig med os!


Min søde kæreste nød,
 at tænke på andet end sit job. 


OG det nød jeg virkelig også!!! 

Vi fik gået en masse ture ned til vandet.

 Familiehygge på højt plan ;)
Her ses Søren og hans fætter Thomas

 Stranden og himlen var simpelthen så smuk!


Skønt var det! 

Jeg kan virkelig anbefale alle, at tage en tur til FANØ. 
Øen er ikke særlig stor, men naturen er virkelig smuk og
stemningen utrolig hyggelig. 


_______
Vi tog fra Fanø søndag eftermiddag og 
havde besluttet os for, at mellemlande på Fyn. 
 Derfor tilbragte jeg søndag aften/nat,
 sammen med min skønne veninde Mie

 2. påskedag bød på fødselsdagsbrunch hos min søde veninde Fie.
Jeg nød virkelig at få tøsehygget og set deres dejlige unger ;) 


Jeg håber også at I har haft en dejlig påske ;)




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar