søndag den 13. april 2014

PÅSKEFERIE


 
Lige nu sidder jeg i mine forældres sommerhus på Langeland, og nyder den smukke udsigt ud over havet...
 
 
 
I lørdags drog kæresten og jeg, mod Langland. Dog mellemlandede vi lige i Odense, da jeg havde sagt ja til en vagt i Companys, fra kl. 12-15.
 
 
 
Puha, alle de fine nye forårsvarer jeg langede over disken, heldigvis kunne jeg modstå fristen og jeg endte med kun at købe en toilettaske fra DAY.
 
 
På job skete der noget helt fantastisk....
Jeg havde chekket ind på FB, hvilket min veninde Mie havde set. Omkring kl. 13 fik jeg så den sødeste overraskelse, da Mie havde valgt at komme ind i Companys, for at give mig en krammer :) - og som om det ikke var nok,så havde hun medbragt en "påskegave"og det sødeste kort!!!
 
Gaven bestod af;
 Et rigtig fint rustikt Lene Bjerre lys samt et glaspåskeæg/krukke og det fineste skilt "I Love You, Just The Way You Are", fra mærket Openmind. Jeg sender en masse tanker afsted til søde Mie.
 
Jeg føler mig virkelig privilligeret!-
 og kan tydeligt mærke savnet til alle mine veninder hjemme i Odense!
 
Men ikke nok med, at jeg var blevet forkælet af søde Mie,
så blev jeg gu´hjælpemig overrasket med gaver af mine søde forældre <3
 
Da jeg kom ind af døren i sommerhuset, så stod der
en sprit ny cykel!!!!!!!!!!
 
Det var ellers meningen at jeg skulle have min cykel med til Langeland, så min far kunne rep. den, men i stedet havde de valgt at overraske mig med en helt ny cykel - som bare var lige i øjet!!!!
TAK TIL MINE SKØNNE FORÆLDRE!
- det er stadig ikke helt gået op for mig.
 
 
(Derudover blev Søren og jeg forkælet med den fineste wok-gryde,
som vi har haft ønsket os længe...- )
 
 
Søndag formiddag stod på Sørens søde søster Stinas fødselsdag, som hun holdte på en lækker fiskerestaurant i Svendborg.
Det var utrolig velsmagende mad og vi sluttede frokosten
af med en hyggelig gåtur. 
 
Efter fødselsdagen kørte Søren mod København og jeg kørte tilbage til mine forældre, i sommerhuset.For jeg har nemlig Påskeferie og skal tilbringe de næste 5 dage hernede... ;)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar