lørdag den 3. maj 2014

L A K L O A F E R S - mine nye favoritter


Jeg har købt de fineste laksko / lakloafers :D

Af princip, så køber jeg ALDRIG sko i H&M eller lignende steder.
Jeg vil meget hellere investere i noget ordenligt, så fusserne har det godt.
MEN
 Så var det jo lige, at H&M havde et online tilbud - hvor man kunne spare 
30 %, på en valgfri vare
Det vil sige at jeg kunne få skoene (som normalt koster 249 kr.)
til kun 179,30 kr. + porto (44,90 kr.) = i alt kun 219,20 :D



Jeg bruger normalt str. 35-36 og 
jeg vurderer dem til, at være helt
 normale i størrelsen. 


Jeg valgte at købe dem i str. 36, 
så der er plads til putte en lædersål i ;) 

De passer også helt perfekt til mit
work -outfit


Skoene kan købes her

JA, de er allerede blevet mine nye favoritter!!!  

:) 
 
Ha´ en dejlig lørdag derude!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar