søndag den 18. maj 2014

STORE BEDEDAG OG FORLÆNGET WEEKEND PÅ AMAGER

God aften derude...

Lige nu slapper jeg af på sofaen og tænker tilbage
på nogen utrolig skønne dage! 

Torsdag aften tilbragte jeg sammen med min barndomsveninde
Pernille (Pille), som jeg har kendt hele mit liv. 
Som tak fordi jeg måtte overnatte, havde jeg købt nogle 
fine roser på Strøget... 

Vi fik noget rigtig "tøsemad" - laks, spinat, pasta mm.


 
Imens var vores lejlighed invaderet af en masse søde gutter,
som Søren havde inviteret over til mad og bytur.

Fredag eftermiddag kom jeg hjem til lejligheden
og der havde drengene købt fine blomster :D

Resten af fredagen gik med at hygge sammen med 
Sørens kammerater - vi fik både lækkert take-away 
og havde filmhygge på sofaen

Lørdag morgen fik vi besøg af vores fælles veninde Fie
og hendes søde pige, Victoria. 

De havde også en fin blomst med :D

 Vejret var super og
vi fik både leget med telt i haven... 

...og shoppet til den helt store guldmedalje!
(Kjole, kurve, toppe)


Omkring kl. 16 tog Fie afsted til konfirmation i Nordsjælland,
så Søren og jeg passede den lille puttetrold. 

Søndag har stået på morgenmads - og legepladshygge med Fie og Victoria,
samt besøg af to søde ænder, der mente at de skulle ind i vores lejlighed! :D


Jeg har derved brugt HELE min forlænget weekend på
AMAGER - og det har været fantastisk!!!

Håber også at I har haft en dejlig forlænget weekend,
og får nydt det sidste der er tilbage af søndagen!

:)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar