søndag den 4. maj 2014

Søndag med uglet hår og lyserøde natbukser


Denne søndag skulle jeg INGEN TING! 
Det er ikke særlig tit at det sker og jeg har virkelig set frem 
til bare at tulle rundt i grimme natbukser og uglet hår ;)

Vi fik dog alligevel lavet lidt herhjemme og vi var da også en tur
ude at købe havemøbler og forbi Jysk efter nye dyner.
Vi endte med at købe dette loungesæt :P 

________Fredag & Lørdag_________

Fredag var jeg til afskedsfest på Instituttet, for en (tidl.) kollega
og omkring kl. 19 tog vi hjem til min Mosters fødselsdag i Solrød 
- hvor vi fik blinis og stenbidderogn til forret - mums!
 Det er virkelig dejligt at have lidt familie, her på Sjælland. 

Lørdag skulle jeg desværre møde ind på job kl.8
for at gøre klar til et arrangement på Instituttet.

Men kl.12.30 fik jeg fri og mødtes
med min søde kæreste på Nyhavn, hvor vi fik en
lækker frokost og nød det skønne vejr.


 Dernæst hyggede vi rundt i Magasin
sammen med Sørens søde søster.

Det blev dog hurtigt lidt for meget,
for Søren og jeg, da der var mennesker overalt
 pga. "Super bazaar" ...

- så vi satte os og fik
en smoothie, imens vi ventede på Stina.

Søndag eftermiddag tog Søren
i Parken (Brøndby-FCK)
og dernæst skulle han helt fra Kbh
til Frederikshavn. Puha,!
Glæder mig til at han kommer hjem på tirsdag!! 
(- så han kan få samlet de nye havemøbler,
der lige nu står og roder i stuen.... :P )

Dejlig weekend..,
_________________________________________
(Jeg ligger pt på sofaen,
pakket ind i vores store dobbeltdyne og
ser masser af ligegyldigt tv
 -> i mine grimme lyserøde natbukser) 

SKØØØØØØØØØNT! 

1 kommentar:

  1. Lyder som en rigtig dejlig weekend katrine :)

    SvarSlet