mandag den 1. september 2014

FORÆLDRE, BALLET OG LÆKKERT MAD

I onsdags fik jeg besøg af mine søde forældre
og kusine Alberte.

Jeg havde dækket fint op med mine
nye Royal Copenhagen tallerkener.

Til aftensmad havde jeg lavet lækker salat og
kylling med sesam

Efter maden tog vi i
Bellevue teater


Vi havde nemlig købt billetter til
forestillingen GRAVITY med
MADS LANGER

Mads Langer fremførte i alt 12 sange
og hele vejen igennem balletten var der
WOW effekt.


Mine forældre var også helt 
vilde med forestillingen!

I kan stadig nå at få billetter:


Torsdag morgen tog min far til møde
og min mor sov længe.

Til frokost sad min mor og jeg og hyggede
på Café Norden - i SOLSKIN! :D

Resten af dagen blev brugt inde på Strøget.

Senere mødtes vi med min far og 
tog hjem til min lejlighed i Ørestaden.
Her fik vi selskab af Søren og jeg bød på lidt dessert
inden mine forældre drog hjem til Fyn. 

NØJ, hvor var det virkelig skønt at have besøg... <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar