mandag den 1. september 2014

UPDATE


 Hej med jer!

Så blev det mandag og 1. september!! 

Hold da op hvor tiden bare flyver afsted...

Jeg kan slet ikke forstå, at det idag er et år siden jeg blev ansat på Instituttet for Fremtidsforskning. Det vil sige, at jeg nu har været tilknyttet Instituttet i over 1,5 år. Vildt, at tiden går så stærkt og ikke mindst at tænke tilbage på alt det jeg allerede har oplevet her i min nye by - > Kj´øbenhavn :D

Jeg nyder virkelig min tilværelse selvom jeg er en meget travl dame! 
Min hverdag består i gennemsnit af minimum 10 timers arbejde på Instituttet, 1,5 times cykling (til og fra job) 1 times træning i Fitness.dk, 2-3 timers lektielæsning og 6-7 timers søvn. Jeg knokler derud af og efter at være startet på Masteren, har jeg mere end rigeligt at se til! Godt at jeg har en kæreste der også er meget karriereminded - det er en kæmpe fordel og måske lige netop derfor at vi passer så fint sammen ;)

Ønsker alle en dejlig start på ugen!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar