onsdag den 29. oktober 2014

22.10.2014 - en fantastisk dag!


Nu er det efterhånden over en uge siden,
at jeg kunne fejre min 26 års fødselsdag!

Jeg havde en utrolig dejlig dag, så
derfor har jeg valgt at vise lidt billeder...

Da jeg kom hjem tirsdag aften,
stod mine forældre og mormor klar med
blomster, vin, hjemmelavet gryderet og
yndlingskage til dessert. 
FANTASTISK! 
(min søde mormor var taget med som en overraskelse)


Min mor havde bagt en kokoskage/chokoladekage
- mums!!!

Min mormor havde blomster med fra haven...

- og mine forældre havde købt fine røde roser.

___


Næste morgen blev jeg vækket med flag
og sang - af dem alle tre. 

Min mor havde dækket et fint 
fødselsdagsbord

 Som det tydeligt fremgår på billedet, 
så var stemningen super hyggelig! 


Mine forældre havde denne fine pakke til mig!

Det var 10 dele fra Royal Copenhagen
Stellet - Hvid Riflet. 

Af min mormor fik jeg denne fine
Royal Copenhagen skål - fra stellet
Signatur og et super fint kort! 

Efter en kort shoppetur, kørte vi hen til
Ordrupgaard - et museum i Klampenborg. 
Det var en overraskelse som min mor og
mormor havde stået for. De ved at jeg
er vild med kulturelle oplevelser...

Vi skulle se udstillingen 
"Carl Larsson" - det gode liv. 
Carl Larsson er kendt for sine idylliske og
virtuose akvarelskildringer af familielivet
i hjemmet i Sundborn - Sverige. 

Det var en super fin udstilling 
og kan bestemt anbefales.


Bagefter spiste vi en lækker frokost

Med fin udsigt ud til deres store grønne
arealer

Vi fik rejemadder

Patémadder


Og ostemadder
- MUMS! 



Det var virkelig et smukt sted!


Museet er omgivet af flot natur


Det var en helt perfekt fødselsdagsoverraskelse!


Bagefter tog vi hjem og fik varm kakao 

Til aftensmad kom min søde moster, kusine og fætter
fra Solrød på besøg.Jeg fik både et super flot
fødselsdagskort, en sød engel og penge til forkælelse. 



Min anden kusine Alberte (som lige er flyttet til København)
kom også og af hende fik jeg en lækker håndcreme 
fra mærket Beauté Pacifique

Selvom Søren var på forretningsrejse,
havde jeg en helt igennem fantastisk fødselsdag!!!

OG TUSINDE TAK for alle jeres fine fødselsdagshilsner, 
de varmede utrolig meget! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar