onsdag den 22. oktober 2014

FØDSELSDAG 22. OKTOBER


SÅ BLEV DET MIN FØDSELSDAG!!

I dag er det præcis 26 år siden
at jeg kom til verden...
...OG 26 - er en skøn alder :D 

Jeg vil dele en sød historie med jer,
 som er i forbindelse med min fødsel på OUH.
______
En sød kvinde ved navn Tine,
 var min jordmoder og hjalp min mor
med at få mig til verden.
En opgave som Tine (og min mor) klarede til UG.
Jeg blev født 00.07 på Odense Universitets Hospital.
Det jeg ikke vidste var, at jeg ca.26 år senere
skulle møde Tine igen...
Tine går nemlig på mit Masterhold og vi blev
sat i gruppe sammen første dag på RUC.
Helt tilfældigt nævner jeg for mine forældre, at
jeg går på hold med én fra Odense - og så kan min mor helt tilfældigt huske at min jordmoder hed Tine. Dernæst fandt min mor billeder frem hvor Tine står med mig og hvor hun måler mig lige efter fødsel- så det var altså "den rigtige" Tine.
Vildt hyggeligt!!
Især fordi Tine var 26 år, da hun tog imod mig :)  
Tine er utrolig sød og jeg er helt sikker på,
 at vi vil holde kontakten.
___________________
 I weekenden holdte mine forældre
fødselsdag for min bror, svigerinde og jeg.
(vi har fødselsdag meget tæt på hinanden
,mellem min bror og jeg - er der kun 5 dage)

Vi fik en masse skøn mad...

  ... og alverdens lækre kager!

Det var en super dejlig dag -
med skøn stemning og fine gaver!
Jeg blogger om gaverne i næste uge,
når jeg har afholdt alle fødselsdagsfesterne ;)
 _____
Dagen i dag står på hygge sammen med mine forældre...
De har været så søde at tage fri og hygge om mig her i København
,nu når Søren er i Sverige hele ugen. De kom allerede i går
aftes :D - så jeg blev vækket i morges med sang og gaver!
Gaven fra mine forældre
var Royal Copenhagen - Hvid Riflet
jubilæumssæt med i alt 10 dele!
YES!

I eftermiddag kommer min moster sammen med min fætter Oscar og kusine Laura og i aften får jeg også min kusine Alberte på besøg, som lige er flyttet til KBH.  
Så jeg er sikker på, at jeg får en super dejlig 
FØDSELSDAG ;)


I ønskes alle en dejlig dag!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar