torsdag den 18. december 2014

En lille jule-update

 
 Glædelig 18. december
 
 
Jeg beklager stilheden på bloggen...
 - men jeg har simpelthen så rygende travlt på job og ikke mindst med mit masterstudie. 
 
Jeg går på juleferie i morgen og nøj hvor jeg glæder mig!!
Jeg har ferie til og med søndag den 4.januar
det vil sige lidt over 2 ugers ferie!!!!  :D :D
Derfor kan jeg også med ro i stemmen fortælle,
at jeg kommer til at blogge næsten hver dag - frem til det nye år!
 
Indtil videre har min december måned har stået på alt lige fra...
 
Kalenderpakker
 
 Småkagebagning
 
 Hyggelige gåture rundt i fortryllende
København
 
julebesøg fra Fyn
 
Indkøb af juleblomster på Christianshavn
 
Min flotte nye Stjerne riflet tallerken
fra Royal Copenhagen
 
Indkøb af julegaver
(også til mig selv)
Julefrokost på Instituttet
 
- til
 Julehygge i sofaen
 
Så alt i alt en rigtig dejlig
DECEMBER
 
og jeg er henrykt over at der stadig er
6 dage til selveste juleaften og
næsten 2 uger tilbage af måneden!
 
:D
 
Vi læses ved !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar