tirsdag den 30. december 2014

JULEGAVEN FRA SØREN


Juleaften var Sørens pakke den allersidste
pakke som jeg åbnede op!.



Dette skyldtes blandt andet at gaven var
pakket ind i en stor kasse,
ja faktisk så stor, at den ikke kunne være under
juletræet. 

Da jeg åbnede gaven, lå der et sødt gavekort-->


Et gavekort på en tur 
til ´byernes by´- og ikke mindst `kærlighedens by´
PARIS!!!!! 

Jeg kan næsten ikke vente med at komme afsted 
engang i det nye år. Jeg regner med at vi tager
afsted til foråret, hvor man bedre kan slentre rundt
i de små romantiske gader og sidde udenfor på hyggelige
fortorvscaféer. Det bliver min 3 gang jeg besøger Paris
og jeg kan næsten ikke vente! 


Men ikke nok med at jeg fik en tur til PARIS,
så lå der en gave mere - nede i kassen!


Det var en MARC BY MARC JACOBS pung 
som jeg længe har ønsket mig!!!

Det er en helt ny model,
hvor der bl.a. er plads til en Iphone.

Den er bare SÅ fin og passer perfekt til 
den taske jeg fik af ham til min fødselsdag! 


Jeg føler mig som en meget meget heldig pige! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar