søndag den 21. december 2014

GLÆDELIG 4. SØNDAG I ADVENT


SÅ blev det sørme allerede den 4. søndag i advent
og det betyder også, 
at der kun er 3 dage til juleaften!! 


Jeg har modtaget dette SMUKKE julekort
fra min søde farmor! 

Jeg har aldrig modtaget et så fint kort før
- og jeg er helt overrasket over hvor gennemført kortet er.
Man skulle selv folde de små pap-gaver og selve kortet
fungerer også som juletræstæppe - til det fine "fold-ud" juletræ.

(Kortet kan købes på posthuset)
_________

Advent er også = adventsgaver
og i tre søndage i træk, har jeg fået super fine gaver
(og givet adventsgaver til både mine forældre, mormor, farmor og kæreste)!


I sidste uge fik jeg blandt andet 
denne flotte Kähler vase - med grå striber som
passer rigtig fint til min nye Visse-vasse plakat.

I dag har jeg fået 3 fine par trusser :D


Lækkert at blive forkælet :D :D 

Ha´ en rigtig dejlig SØNDAG! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar