mandag den 2. juli 2012

DAGENS OUTFIT I MIDDELFART

I dag vil jeg lige vise jer lidt billeder fra sidste uge, hvor min mormor og jeg - var taget en tur på café i Middelfart.






Cowboyjakke - Inwear
Kjole - Part Two
Leggins- Saint Tropez
Halskæde - Pilgrim

 Vi tog ned på CAFE EDSBERG - lige ned til vandet

Vejret var fantastisk
..og humøret højt :)
Vi hyggede rigtig meget

Min mormor fik denne lækre tallerken
Rigtig lækkert mad og drikke
Jeg fik hjemmelavet fiskefrikadeller og rugbrød :)
Hyggelig tur
Med udsigt ned til dette
Var virkelig flot
Efter frokosten, tog vi et smut ned på havnen
Her sidder min mormor og nyder udsigten
Mange flotte både


Dagen idag står på en masse forskellige ting - Søren og jeg er blandt andet på vej ud til Hvidklit. Imorgen vil jeg blogge om Skagen og det vi har fået set ind til videre :D

Rigtig god MANDAG derude ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar