onsdag den 4. juli 2012

SÅ kom sommeren til Skagen....

JUBII – nu er sommeren kommet til Danmark (i hvert fald for et par dage) og det har vi nydt godt af, heroppe på toppen af Danmark J

Så blev det sommer i Skagen
Vandet var i flotte blå nuancer 
... og vandet var dejlig varmt
... man kan godt ane, den lækre sandbund
Det var faktisk helt perfekt :)
Vi tog på Sønderstrand - ved "vippefyret"
Skønne klitter og flot himmel
Masser af mennesker
Rig mulighed for at bade
Virkelig lækkert...
Flot ved vandkanten...
Smukke ting, var der at finde rundt på stranden
Mange flotte sten

( De næste billeder er fra i tirsdag, hvor vi var på Nordstranden
Søren fik stået på hænder i sandet
Han er ret god til det ;)
Mine fødders fodspor i sandet
Alt godt fra havet...
Sommerkjolen..
...og den nye sommerhat, blev luftet
- og de nye sandaler
Flere flotte sten
En str. 45 og en str. 35 - som begge var hævet af varmen ;)    

Mere sand
Smukke planter
Søren holder udkig
Smuk natur

:P
Her får jeg vidst skæld ud af Søren  :P

Nyder vejret

Vi har derudover brugt tiden heroppe på, at cykle rundt, shoppe, været nede på havnen ved "Pakhuset", vi har spist lækker nyfanget fisk, kørt rundt i Gl. Skagen, grillet i haven, været ude på "Grenen", nusset med en stor gammel elefant og været ude på Hvidklit :)

Hver formiddag forløber næsten ens.- jeg vågner kl. 6.00 og kan ikke sove mere (fordi jeg er gået for tidligt i seng heroppe). Jeg er et udpræget B- menneske, og plejer derfor at gå meget sent i seng, og vågne omkring kl. 8-9 om morgenen - men da dagene foregår udenfor, med masser af frisk luft, bliver jeg meget træt om aftenen. Måske jeg begynder at stå op når jeg vågner første gang - nu når min lille niece kommer herop, så vågner vi nok samtidig ;) 
Dernæst spiser vi morgenmad omkring kl. 9-10 - ude i den forreste have. Her sidder vi og morgenhygger indtil kl. 11-12 stykker.... Det er bare rigtig ferie-sommerhygge :) 

Idag har de lovet endnu en skøn SOMMERDAG - og det skal udnyttes på bedste vis. Derfor står dagen idag også på strandtur og masser af sommerhygge ;) Endvidere glæder vi os meget til, at min lille niece, svigerinde og bror kommer herop og holder ferie med os :) Det skal nok blive hyggeligt!! <3

I må ha´ en dejlig dejlig SOMMERDAG
 - hvor I end befinder jer ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar