tirsdag den 10. juli 2012

FLOWERS

Jeg har desværre haft store problemer med at uploade billederne på bloggen, fra de sidste par dage i Skagen.. Dette skyldes det usikre netværk i sommerhuset - og de alt for mange billeder :)  Derfor må I vente med at se billederne heroppe fra, til jeg kommer hjem til Odense fredag aften - 

Imellem tiden, fandt jeg lige et indlæg vedr. blomster i min lejlighed. 

Har efterhånden mange blomster
 Mine store flotte orkider
..de vokser helt vildt
 Ny plukket lavendeler fra min morfars have
 Blomsten jeg fik på TEKO, til min Dimission
 Smuk rose
 Rosen er fra en buket som jeg fik af Søren, i forbindelse med sidste eksamen
 Roserne der stod på bordene som pynt, i (sidste) søndags til min fest

 Buketten jeg fik (sidste) onsdags af mine forældre, da jeg var færdig med sidste eksamen

Denne buket fik jeg fra mine forældre, min mormor og morfar samt farmor, da vi var på TEKO i forbindelse med min Dimission
 Blomsterne er fra Poestry - en dygtig blomsterhandler 
 Så smukt, med alle de flotte detaljer og skønne lilla nuancer


Jeg er lidt ærgerlig over, ikke at kunne vise jer de mange fine billeder - heroppe fra toppen af Danmark. MEN jeg vender stærkt tilbage, når jeg igen kommer til FYN  (fredag aften) :P 

Ha´ en dejlig (desværre)  regnfuld dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar