søndag den 1. juli 2012

NEW IN

I går var jeg til studenterfest hos min smukke kusine Pernille - det blev sent, da vi efter festen kørte direkte til Skagen. Vi ankom først til Skagen kl. 1.30,så jeg nåede ikke at blogge mere igår. Derfor får I indlægget idag :)

I fredags var jeg på job inde i Companys i Rosengårdscenteret, Odense. Her faldt jeg for nogle fine Saint Tropez styles som jeg lige vil vise jer ;)

 Jeg kunne ikke stå for disse to nye styles fra Saint Tropez
Blusen står til 349 kr. i butikken
 Cardigan og silketop begge koster 199 kr. i Companys
 Købte den også i sort - (den er kulsort, bare billedet der forringer farven lidt)
 .. og i denne flotte lilla farve
 Med tilhørende cardigan og top - også fra Saint Tropez

Fik også købt silketoppe fra Saint Tropez i laksefarvet og sort

Da jeg fik fri fra arbejde, gik jeg tilfældigvis forbi Bianco og så disse fine sandaler

 Lidt anderledes sandaler - hælen er en blanding af kilehæl og en almindelig bred hæl.
 Jeg er vild med looket foran - pga. de fine remme
Fine lynlåse bagpå, hvilket gør at skoen sidder godt fast

Dejligt der endelig var et par sandaler, i min (lille) størrelse 36


Derudover købte jeg en fin gave, til en veninde der går en hård og svær tid i møde, pga. en ny afsluttende eksamen. 

Måske du ved hvem du er? 

Ha´en god søndag derude :)  

Vi læses ved senere, hvor jeg blogger om vores ankomst til Skagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar