mandag den 23. juli 2012

En smuk søndag morgen



I fredags bloggede jeg om vores kæreste-morgentur til Råbjerg Mile, hvor jeg skrev at vi efterfølgende, kørte til den nærliggende strand. Idag vil jeg derfor vise jer, de billeder vi tog fra besøget med havet - en tidlig søndag morgen :)
Skøn morgen


Her kunne man kører helt ned på stranden, med bilen
...og det passede Søren perfekt ;)

Det var en utrolig smuk morgen - diset nå som en dyne over stranden

Humøret var højt..

Vinden var lun
..og vandet var småkoldt
Små "floder" på stranden pga. det dårlige vejr
Læg mærke til, hvordan kransen spejler sig i vandet

Nød at løbe rundt ;)
Flot ikk?
Langs stranden lå der store stykker kul
Meget store stykker

Midt på stranden lå der også "bunkers" fra gammel tid
Lige midt på stranden





Idag begynder endnu en hård arbejdsuge i tøjbutikken Companys - i Odense. - MEN MEN MEN - jeg skal også finde tid til at få pakket al sommertøjet, da det allerede er på fredag Søren og jeg drager mod Syd Europa på 17 dages Road Trip ;) Can´t wait! 

Ha´ en skøn mandag - I skønne læsere ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar