tirsdag den 10. juli 2012

SKAGEN - BUTIK GUIDE 1#


Som jeg nævnte i det forrige indlæg, så er jeg i besiddelse af en masse fine billeder som bare venter på, at komme op på bloggen, men pga. ustabilt net i sommerhuset - kan jeg ikke uploade dem heroppe-- derfor må I vente til weekenden, med at se de mange fine billeder  ;)

I mellem tiden har jeg været på shopping rundt i Skagen by og besøgt utrolig spændende livsstilsbutikker som jeg ønsker at anbefale jer derude. 

Idag vil jeg vise jer livsstilsbutikken Oscar, som virkelig er et besøg værd! 

Oscar - Bad & Livsstil
Lækker livsstils butik i hjertet af Skagen
Her er al verdens lækre sager
Flot billede

Super lækker stil....- skønne puder, lammeskind mm...
Cool badeværelse

... er helt vild med skindkufferten

Alt hvad hjertet begærer
Smart håndklæde stige.. 
.. og andet til badeværelset
Cool knage
Lækre kontor artikler
Er det nødvendigt at sige noget? - puha... alle de fine ting :) 
Butikken er bestemt et besøg værd :)


Resten af ugen, vil jeg komme omkring mine besøg, i flere lækre livsstilsbutikker i Skagen - bl.a. den lækre antik butik Mølbak, eller den finurlige butik 2 trin op. Jeg har også været en tur forbi Ilse Jacobsen, fundet en fin computer sleeve i designer buitkken Form & Farve, og ikke mindst den smagfulde maritime butik Harbour Club Skagen!

Læses vi ved? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar