torsdag den 1. august 2013

AUGUST - en måned der byder på alt lige fra, eksamensstress - til ferie med manden


Så nåede vi til den 8 måned i kalderen og kan nu skrive... AUGUST

En måned der, for mit vedkommende, kommer til at byde på opgaveskrivning, skole, eksamen, flytning, en del stress og ikke mindst FERIE med manden! 

I mellem den. 1 og den. 6 august 
går jeg ind i den sidste fase af 
opgaveskrivningen! 


Praktikopgaven skal afleveres i Herning
 tirsdag d. 6 august


I perioden 6 august - 16 august 
skal jeg modtage undervisning på TEKO i Herning
(den sidste af slagsen deroppe)


Fra 16 august - 24 august 
skal jeg på ferie med manden
ADRIATERHAVET i ITALIEN

Puha, den 25 august står på 
PRAKTIKEKSAMEN

.... og mellem d. 26- 31 august 
står den på arbejde og flytning! 

SÅ jeg får en TRAVL måned! 

Hvis aktiviteten på bloggen ikke er optimal,
må I lige bære over med mig ;)
- jeg skal nok vende stærkt tilbage i september
hvor jeg (forhåbentlig) har fundet en dejlig
bolig i KØBENHAVN ;)

Ha´ en dejlig dag og skøn start på en ny måned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar