onsdag den 14. august 2013

REGNJAKKE - Soaked in luxury


 "Regnen regner oppe på taget....#"

Vejret i Danmark er desværre skiftet til noget mere
ustadigt vejr. I den forbindelse har jeg købt en lækker 
regnjakke ;)

Jeg har valgt at købe jakken i str. S
hvilket gør den mere figursyet


Jakken er fra
 Soaked in Luxury
Den passer rigtig fint til mine
Ilse Jacobsen gummistøvler...

699 kr. - koster jakken i COMPANYS


 Hvad synes I?

""PSST!""


#Jeg har været ude for en ulykke; 
i onsdags faldt jeg ned af trappen
fra 1. sal i Inspiration, i Vestergade

Jeg kom desværre ret galt afsted! 
Jeg blev hentet med ambulance, 
da jeg på ingen måde kunne rejse mig!
Jeg har beskadiget begge knæ, underben
lænderyg etc. Jeg er heldigvis ikke så afhængig
af kørestolen længere, da jeg er begyndt at blive
god til at gå på mine krukker og har kræfter til
at gå uden hjælp af andre. Jeg venter nu på at
komme til genoptræning og om 3 uger, kan lægerne
hundrede procent sige, om jeg skal opereres. 
Derfor sker der ikke meget på bloggen for tiden,
jeg er meget træt pga. smerterne og kæmper med
at følge med i skolen, hjemmefra sofaen
SÅ jeg håber at I lige kan bære over med mig ;)#

GLÆD jer til næste måned, hvor vi forhåbentlig har fundet
"lejligheden" - i København ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar