tirsdag den 27. august 2013

Tilbage til overfladen :D

SÅ kom jeg endelig over på "den anden side"!!!


Som mange af jer ved, har jeg siden april 
kæmpet med min praktikopgave,
som har fyldt RIGTIG MEGET i min hverdag!

Opgaven har jeg udarbejdet i forbindelse med min praktik i København,
på Instituttet for Fremtidsforskning...

I store træk, omhandler opgaven
forretningsudvikling af foredragsvirksomheden,
 udvikling af et selvkørende værktøj, som skal sikre genkøb efter endt foredrag,  
     klarlægning af eventuelle blind-spots ude i kommunerne
 samt om at identificere centrale foredragsindkøbere i private virksomheder.....

Derudover udarbejdede jeg en såkaldt
"temaportfolio" - med reflektion og proces!


Igår klokken 11.30 var jeg en MEGET GLAD pige :D
Efter over 1 time i eksamenslokalet
- endte jeg med at få 12, i min praktikeksamen!

 Nu kan jeg lige nå, at vende tilbage til overfladen
i små 4 dage
 - inden den står på PBA afsluttende opgave + eksamen
fra 1 sep- 6 dec 2013


Ha´ en skøn dag
- vi læses ved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar