fredag den 30. august 2013

SÅ FIK VI VORES (DRØMME)LEJLIGHED




Jubii.... :D
SÅ skete det!!! 
Idag har vi fået nøglerne til vores drømmelejlighed!!!


Jeg er SÅ glad! - vi har ledt efter en lejlighed i København
i over 4 måneder og nu har vi endelig fået 
en lejlighed - vi kun har turde drømme om :D

(Billederne er fra en lignende, lidt mindre, lejlighed)

Plantegning:

Vores lejlighed er den eneste lejlighed der er så stor
ud af alle de 87 lejligheder i byggeriet
- så for første gang i mit liv, flytter jeg ind i en 
LUKSUS LEJLIGHED ! 


Lejligheden er 3 værelses, 106 m2 og med stor dejlig terrasse. 
Byggeriet er helt nyt og hedder HORISONTEN 2. 
Byggeriet er beliggende i Ørestaden City, lige ved "Byparken", Bellacentret og tæt på Fields. 
Der er kun omkring 5-6 km til centrum, så det kan ikke blive bedre!

Vi flytter allerede ind her kl. 12
- så jeg er i fuld gang med at fylde de sidste flyttekasser! 

Jeg må hellere komme videre
 - ha´ en dejlig FREDAG! 

Læses vi ved? ;) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar