mandag den 30. september 2013

Forkælelse til håret


God morgen derude :)

Man skal huske at passe godt på sit hår,
og særligt når man som jeg, 
har meeeeeget langt - og lyst hår.

I fredags var jeg et smut forbi frisøren 
og jeg endte med at forkæle mit hår,
med lækre Kérastase hårprodukter...
Jeg valgte at prøve serien "Resistance", da
mit hår er udtørret efter sommerens slid. 

Kérastase Resistance er en serie som genopbygger den
 indre kerne i hårfibrene, som er svækket af ydre påvirkninger. 
Produkterne tilfører samtidig håret ny styrke og en bedre struktur.

Produkterne ligger i den dyrere ende,
shampooen kostede 210 kr. og
hårkuren kostede 350 kr. 

MEN er virkelig alle pengene værd!!

Jeg har i forvejen en varmebeskyttende pleje, 
fra samme serie. Den er alletiders, og den bruger
jeg hver gang, jeg udsætter mit hår for varme
(Føntørrer, glattejern, krøllejern etc.)
Koster 235 kr. for 125 ml.

Som prikken over i´et,
skal jeg senere idag, 
et smut forbi frisøren
og have klippet mine spidser...
 - blir skønt!!!

Ha´ en dejlig dag :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar