fredag den 13. september 2013

MEGA MUSSEL


I denne weekend er jeg på Fyn, så lige nu bor jeg hjemme
hos mine forældre i Tommerup...

Her går jeg og beundre min mors skønneste samling 
af kongeligt porcelæn, 
nærmere bestemt MEGA MUSSEL! 
 - NØJ hvor er jeg misundelig!!! :D 

Den består af alt lige fra æggebærer, termokrus, lagkagefad, sovseskål, kageopsats, dybe pastatallerkener, lysestager, fade, almindelige tallerkener, morgenmadsskåle, kande, børnesæt, salt og peber...
JA.! - samlingen består af rigtig mange dele :D

Hvad skal I lave i weekenden? 

Min weekend står på køretur til Randers; for at hente et langbord og et vitrineskab, jeg har købt over nettet og som skal sættes lidt i stand..
Derudover skal jeg på lørdag, arbejde i Companys, til 40 års fødselsdag samt spise aftensmad med familien søndag - og så retur til KBH! 

Jeg håber at I alle får en dejlig weekend!!

:)  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar